Bezorging
Uit welke bezorgopties mag ik kiezen?
Op dit moment bieden wij de onderstaande bezorgopties aan:
Standaard levering door PostNL:
Heb je jouw bestelling vóór 17:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag op het doorgegeven adres bezorgd.
Moet ik verzendkosten betalen?
In Nederland zijn de verzendkosten gratis. Bestel je vanuit het buitenland dan worden er verzendkosten in rekening gebracht.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Heb je jouw bestelling op een werkdag vóór 17:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd door PostNL (met uitzondering van zon- en feestdagen).
Zodra jouw pakket door PostNL gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt geleverd.
*Let op! Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket door PostNL is gesorteerd, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.
Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik doen?
Het kan helaas voor komen dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de track en trace gegevens goed te controleren.
Mocht de informatie op de track en trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.