Ruilen en retouren

Ruilen en retourneren

Retourneren/annuleren Heritage Capsule pre-order

Het is niet mogelijk je item van de Heritage Capsule pre-order te retourneren of te annuleren.
Dit omdat alles tijdens de pre-order custom made wordt geproduceerd.

Mocht er sprake zijn van fouten/schade wat door ons team NIET aan jou is gecommuniceerd: mail ons naar info@luxurydresses.nl om jou aanvraag in behandeling te nemen.

Hoe kan ik mijn items retourneren?

Nederland: Volg voor een juiste afhandeling van jouw retour de onderstaande stappen.

Stap 1: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de zak. Wanneer je geen retourformulier toevoegt, kan jouw retour helaas niet verwerkt worden.
Stap 2: Plak op de zak het adres. Zorg ervoor dat er geen andere adressen meer zichtbaar zijn om verwarring bij de vervoerder te voorkomen.

Retourneren met PostNL:
Stap 3: Lever de zak in bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt.
Stap 4: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.

Wat is het retouradres?

Het retouradres is:

Luxury Dresses

Voorjaarstraat 36

1335CV, Almere

Nederland

Wat is onze retourtermijn?

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. De items moeten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels geretourneerd worden. M.U.V de Eid collectie 23. Na 21 april 2023 nemen wij hiervan geen retourtjes aan.

Haal je het niet om jouw items binnen 14 dagen te retourneren? Neem dan even contact op met ons customer service team via info@luxurydresses.nl. Vermeld daarin je bestelnummer.

Waar kan ik mijn retourformulier vinden?

Om het retourformulier opnieuw te ontvangen mag je een mail sturen naar info@luxurydresses.nl. Het retourformulier wordt vervolgens binnen twee werkdagen naar je verstuurd per e-mail.

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Dit gebeurt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 10 werkdagen nadat jij jouw retourzending hebt verstuurd.

Zodra jouw retourzending is verwerkt, ontvang je een retourbevestiging op het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het plaatsen van jouw bestelling.

Hoe zit het met retourkosten?

Besluit je een item terug te sturen, dan zijn deze kosten voor jou rekening.

Kan ik een item omruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een item direct om te ruilen voor een ander item. Mocht je graag een andere kleur, maat of een geheel ander item willen ontvangen, dan raden wij jou graag aan om hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en het item dat niet naar wens is te retourneren.

Kan ik meerdere items in één pakket retourneren?

Ja, het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Het is hierbij belangrijk dat de pakbonnen van alle bestellingen die je samenvoegt in het pakket zitten. Om te zorgen dat het retourproces goed verloopt, is het daarnaast van belang om de ordernummers van de samengevoegde bestellingen door te geven aan ons customer service team. Dit kan per mail naar info@luxurydresses.nl.